KWALITEIT IN BEMIDDELING
Een bemiddelaar is een waardevolle dienstverlener. Als bemiddelaar begeleid je het gesprek én je staat je cliënten bij. De manier waarop jij daaraan invulling geeft, bepaalt mee de kwaliteit van je gesprekken.
Een goede kennis en toepassing van de deontologische regels volstaan niet om een goed bemiddelingsgesprek te kunnen voeren. In deze navorming reflecteren we over de deontologische regels en over de authentieke menselijke manier van cliënten bijstaan. Je bekijkt hoe jij jouw persoonlijke kwaliteiten nog beter kan inzetten.
Het doel van deze navorming is om te leren reflecteren over de kwaliteit die jij als bemiddelaar biedt en hoe je daarbij je eigen accenten kan leggen, binnen het deontologische kader.
Trainer
Barbara Brandhof, erkend familiaal bemiddelaar, trajectbemiddelaar Familierechtbank Leuven en docent Postgraduaat Bemiddeling Thomas More Hogeschool (www.bemiddelingdiest.be).
Doelgroep
Erkende bemiddelaars en bemiddelaars in opleiding.
Praktisch
Type vorming | Workshop
Datum | vr. 28 april 2022
Uur | 09u30 – 16u30
Groepsgrootte | max. 20
Prijs | € 150 (incl. broodjeslunch)
Inschrijven | Je kan Online inschrijven tot vr. 21 april 2022.